Vores Politikker

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

CVR: 36070153

Navn: InduClean ApS
Adresse: Nybovej 15 - 7500 Holstebro

Email: kontakt@induclean.dk
Telefon: +45 40 80 75 00

 

Handelsbetingelser 

På InduClean.dk har du mulighed for, at bestille alle varer fra siden. Hvis du derimod har ønsker, eller forespørgsel til en varer vi ikke har på induclean.dk, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Alle vores priser er dagspriser, angivet i danske kroner ekskl moms og afgifter.
InduClean tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.

Et køb foretaget på siden, skal juridisk set anses som et tilbud til sælger-(InduClean) om at købe varene til de angivne pris. Købet er ikke bindende for InduClean før varen/varene er afsendt og kunden har modtaget en meddelelse herom. 

 

Hvordan køber jeg varer fra InduClean?

Du finder den eller de ønskede varer, og trykker tilføj til kurv.
Øverst i højre hjørne findes indkøbsvognen. her trykkes for at gå videre til kassen.
indtast dine kunde oplysninger, og vælg betalingsform.
Du vil få tilsendt en faktura/ordrebekræftelse pr. mail.

Bemærk at brugte maskiner købt via vores webshop eller via direkte kontakt bliver solgt uden garanti.

 

Pricerunner købsgaranti

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster intet og gælder for alle registrerede medlemmer på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter sager, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge købeloven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.

Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner er gratis og tager kun et par minutter! 

Registrer dig for at få PriceRunner Købsgaranti

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er ødelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner Købsgaranti giver altså ingen erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende regler og vilkår.

 

Betaling:

Ordre kan betales via Betalingskort, mobilepay eller bankoverførsel.
Du vil efterfølgende modtage en faktura/ordrebekræftelse.
der er også mulighed for, at bede om EAN faktura. 

Du kan også betale med ViaBill. Læs mere her.

Vi hæver først pengene når ordren er afsendt fra vores lager eller fra fjernlager

Din sikkerhed:

InduClean HAR EN KLAR POLITIK FOR BEHANDLINGEN AF DINE DATA.
InduClean er meget opmærksom på, at forhindre ethvert misbrug af informationer og samtidig yde den bedst mulige service til vores kunder.

  • InduClean videregiver ikke data til tredjepart (bortset fra nedenstående).
  • InduClean sender ikke informationer fra tredjepart til vores kunder
  • Du kan til en hver tid bede om at blive fjernet fra mailinglister, eller helt at blive fjernet fra InduClean databaser. Du skal blot sende en mail eller kontakte os på anden vis. Personoplysninger bliver lagret indtil vi modtager besked om det modsatte.
  • Du kan til enhver tid få oplyst hvilke informationer InduClean måtte have om dig, og du kan gøre indsigelser, jf. persondatabehandlingsloven.
  • Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til InduClean's informationspolitik, er du meget velkommen til at sende os en mail.
 

Vi respekterer vores kunders og vores besøgendes ret til privatliv. Vi tager det alvorligt, og har lavet mange retningslinier, der sikrer at vores kunders privatliv ikke bliver krænket. Herunder kan du læse hvad vi har gjort for, at levet op til vores egne krav.

HVILKE INFORMATIONER INDSAMLER InduClean?

InduClean indsamler og lagrer dine personlige oplysninger, når du køber hos os eller når du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Det er dit navn, adresse og email adresse, der bliver registreret. Vi gemmer disse oplysninger for, at kunne ekspedere din ordre nemmest muligt samt således, at du ved gentagne ordrer slipper for at indtaste dine adresseoplysninger.

På InduClean's web-sitet kan vores statistik indsamle information, om hvilke områder der besøges. Disse data bliver ikke indsamlet for den enkelte bruger. Vi videregiver ej heller information til tredjepart (vi bruger dog fx Google Analytics som værktøj). Vi bruger derimod data om alle vores brugers navigation, for at forstå hvordan vores brugere som en samlet gruppe bruger InduClean og forsøger på baggrund heraf at gøre websitet bedre. Vi kan ikke se hvor du surfer hen på Internettet.

Vi samler information om hvad vores brugere bedst kan lide af produkter. Denne information bruges til at forbedre web-sitet. Vi kan bruge information om dine køb til, at sende dig gode tilbud, med mindre du ikke har tilmeldt dig denne service. Vi vil ikke sælge eller på anden måde videregive information om dine køb til tredjemand.

Når du indtaster navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer på InduClean, kan du automatisk slå dine data op efterfølgende. Bemærk at du dermed accepterer, at dine persondata er offentlig tilgængelig. Ønsker du ikke, at dine persondata er offentlig tilgængelig bedes du kontakte kundeservice.

 

Persondata

I forbindelse med, at du foretager indkøb på vores websites, indsamler vi en række personoplysninger om dig. De oplysninger, som vi registrerer, er: Dit for- og efternavn, dine adresseoplysninger samt din e-mailadresse og telefonnummer. Oplysningerne opbevares ikke krypteret, og de transmitteres heller ikke i krypteret form. I forbindelse med at du handler på vores websites, accepterer du, at vi giver dig mulighed for at slå disse persondata op via din e-mailadresse eller telefonnummer. Det betyder, at disse persondata er offentligt tilgængelige og kan slås op, såfremt man har adgang til din e-mailadresse eller telefonnummer. Ønsker du at slette disse persondata bedes du kontakte kundeservice, der kan fjerne dine persondata. Kreditkortoplysninger krypteres. Vi lagrer ikke dine kreditkortoplysninger. Såfremt du indtaster din e-mailadresse eller dit mobiltelefonnummer accepterer du, at vi kan kontakte dig per mail eller SMS med informationer om din ordre eller om tilbud. Bemærk at du accepterer vores persondatapolitik ("behandling af dine data"), når du benytter denne hjemmeside, herunder vores brug af cookies. 

Ved tilmelding af vores nyhedsbrev accepterer du at vi må bruge dine personlige oplysninger, email og navn, til at sende dig emails med henblik på markedsføring af produkter. Du kan til enhver tid framelde dig vores nyhedsbrev, enten ved at klikke afmeld i nyhedsbrevet, eller ved at kontakte os direkte på kontakt@induclean.dk

Disse data sendes over til et tredjeparts email værktøj, kaldet Klaviyo, hvor dine informationer anvendes til afsendelse af disse nyhedsbreve. 

 

Cookies
En cookie er en datafil, som websites gemmer på din computer, for at de kan genkende computeren næste gang, du besøger websitet. Cookies sendes frem og tilbage mellem din browser og en webserver og indeholder information om for eksempel brugerindstillinger, indhold af indkøbskurv, om en bruger er logget ind, hvordan hjemmesiden benyttes osv. 

En cookie er en passiv fil og kan ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer. Oftest hjælper de med at analysere, hvordan hjemmesiden benyttes, for at folkene bag kan forbedre brugeroplevelsen. 

I flere tilfælde kan cookies være nødvendige for at levere en service. Cookies slettes som oftest automatisk fra browseren, når den lukkes (såkaldte session-cookies). Cookies kan dog også indstilles med et udløbstidspunkt, så data eksisterer i en kortere eller længere periode (persistent cookies). Persistent cookies gemmes typisk på harddisken. Desuden skelner man normalt mellem førstepartscookies og tredjepartscookies. 

Førstepartscookies afsættes af den side, som brugeren besøger (i dette tilfælde Induclean.dk). Tredjepartscookies afsættes af en tredjepart, som har elementer indlejret på den side, som brugeren besøger.

Nyt EU krav betyder, at vi skal gøre opmærksom på  ODR som er en ny online EU klageportal.
Du som kunde er selvfølgelig altid velkommen til, at henvende dig direkte til os, så løser vi problemet uden bøvl og besvær.


Oplysning om klagemuligheder.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@induclean.dk

Fortrolighedspolitik

Sidst opdateret: 10. juli 2025

Denne politik om beskyttelse af persondata beskriver, hvordanInduClean (“sitet”, “vi”, “os” eller “vores”) indsamler, bruger og videregiver dine personlige oplysninger, når du besøger eller bruger vores tjenester eller foretager et køb fra shop.induclean.dk (“sitet”) eller på anden måde kommunikerer med os i forbindelse med websitet (samlet kaldet “tjenesterne”). I forbindelse med denne politik om beskyttelse af persondata bruges “dig” og “din” til at henvise til dig som bruger af tjenesterne, uanset om du er kunde, besøgende på websitet eller en anden person, hvis oplysninger vi har indsamlet i henhold til denne politik om beskyttelse af persondata.

Læs denne politik om beskyttelse af persondata omhyggeligt.

Ændringer i denne politik om beskyttelse af persondata

Vi opdaterer muligvis denne politik om beskyttelse af persondata fra tid til anden, herunder for at afspejle ændringer i vores praksis eller af andre operationelle, juridiske eller regulatoriske årsager. Vi offentliggør den reviderede politik om beskyttelse af persondata på websitet, opdaterer “Sidst opdateret”-datoen og tager alle andre skridt, der kræves af gældende lovgivning.

Sådan indsamler og bruger vi dine personlige oplysninger

For at kunne levere tjenesterne indsamler vi fra en række forskellige kilder, som beskrevet nedenfor. De oplysninger, som vi indsamler og bruger, varierer afhængigt af, hvordan du interagerer med os.

Ud over de specifikke anvendelser, der er angivet nedenfor, kan vi bruge oplysninger, vi indsamler om dig, til at kommunikere med dig, levere eller forbedre tjenesterne, overholde eventuelle gældende juridiske forpligtelser, håndhæve eventuelle gældende servicevilkår og til at beskytte eller forsvare tjenesterne, vores rettigheder og vores brugeres eller andres rettigheder.

Disse personlige oplysninger indsamler vi

De typer af personlige oplysninger, vi indhenter om dig, afhænger af, hvordan du interagerer med vores website og bruger vores tjenester. Når vi bruger udtrykket “personlige oplysninger”, henviser vi til oplysninger, der identificerer, relaterer til, beskriver eller kan associeres med dig. De følgende afsnit beskriver de kategorier og specifikke typer af personlige oplysninger, vi indsamler.

Disse oplysninger indsamler vi direkte fra dig

Oplysninger, som du sender direkte til os gennem vores tjenester, kan omfatte:

  • Kontaktoplysninger herunder dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail.
  • Ordreoplysninger herunder dit navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, betalingsbekræftelse, e-mailadresse og telefonnummer.
  • Kontooplysninger herunder dit brugernavn, adgangskode, sikkerhedsspørgsmål og andre oplysninger, der bruges til kontosikkerhedsformål.
  • Kundesupportoplysninger herunder de oplysninger, du vælger at inkludere i kommunikationen med os, f.eks. når du sender en besked via tjenesterne.

Nogle funktioner i tjenesterne kan kræve, at du direkte giver os visse oplysninger om dig selv. Du kan vælge ikke at give disse oplysninger, men at gøre dette kan forhindre dig i at bruge eller tilgå disse funktioner.

Disse oplysninger indsamler vi om din anvendelse

Vi indsamler muligvis også automatisk visse oplysninger om din interaktion med tjenesterne (“Brugsdata”). For at gøre dette kan vi bruge cookies, pixels og lignende teknologier (“Cookies”). Brugsdata kan omfatte oplysninger om, hvordan du får adgang til og bruger vores website og din konto, herunder enhedsoplysninger, browseroplysninger, oplysninger om din netværksforbindelse, din IP-adresse og andre oplysninger vedrørende din interaktion med tjenesterne.

Disse oplysninger indhenter vi fra tredjeparter

Endelig kan vi indhente oplysninger om dig fra tredjeparter, herunder fra leverandører og tjenesteudbydere, som kan indsamle oplysninger på vores vegne, f.eks.:

  • Virksomheder, der understøtter vores site og tjenester, f.eks. Shopify.
  • Vores betalingsbehandlere, som indsamler betalingsoplysninger (f.eks. bankkonto-, kredit- eller betalingskortoplysninger, faktureringsadresse) med henblik på at behandle din betaling for at opfylde dine ordrer og forsyne dig med de produkter eller tjenester, du har anmodet om, for at overholde vores kontrakt med dig.
  • Når du besøger vores website, åbner eller klikker på e-mails, vi sender dig, eller interagerer med vores tjenester eller annoncer, kan vi eller tredjeparter, vi samarbejder med, automatisk indsamle visse oplysninger ved hjælp af online-sporingsteknologier, f.eks. pixels, web beacons, softwareudviklerkits, tredjepartsbiblioteker og cookies.

Alle oplysninger, vi modtager fra tredjeparter, bliver behandlet i overensstemmelse med denne politik om beskyttelse af persondata. Se også afsnittet nedenfor, Tredjepartswebsites og -links.

Sådan bruger vi dine personlige oplysninger

  • Levering af produkter og tjenester. Vi bruger dine personlige oplysninger til at levere tjenesterne til dig for derved at overholde vores kontrakt med dig, herunder til at behandle dine betalinger, opfylde dine ordrer, til at sende meddelelser til dig i relation til din konto, køb, returnering, ombytning eller andre transaktioner, til at oprette, vedligeholde og på anden måde administrere din konto, til at arrangere levering, facilitere eventuelle returneringer og ombytninger og andre funktioner og funktioner i relation til din konto .
  • Markedsføring og annoncering. Vi kan bruge dine personlige oplysninger til markedsførings- og kampagnerelaterede formål, f.eks. til at sende markedsførings-, annoncerings- og kampagnerelateret kommunikation via e-mail, sms eller post, og til at vise dig annoncer for produkter eller tjenester. Dette kan omfatte brug af dine personlige oplysninger for bedre at kunne skræddersy tjenesterne og annoncering på vores website og andre websites . Hvis du er bosiddende i EØS, er det juridiske grundlag for disse databehandlingsaktiviteter vores legitime interesse i at sælge vores produkter, i henhold til art. 6 (1) (f) GDPR.
  • Sikkerhed og forebyggelse af svindel. Vi bruger dine personlige oplysninger til at finde, undersøge eller træffe foranstaltninger vedrørende mulig svigagtig, ulovlig eller ondsindet aktivitet. Hvis du vælger at bruge tjenesterne og registrere en konto, er du ansvarlig for at passe på legitimationsoplysningerne til din konto. Vi anbefaler stærkt, at du ikke deler dit brugernavn, din adgangskode eller andre adgangsoplysninger med andre. Hvis du tror, at din konto er blevet kompromitteret, skal du kontakte os med det samme . Hvis du er bosiddende i EØS, er retsgrundlaget for disse databehandlingsaktiviteter vores legitime interesse i at holde vores website sikker for dig og andre kunder i henhold til art. 6 (1) (f) GDPR.
  • Kommunikation med dig og forbedring af tjenesten. Vi bruger dine personlige oplysninger til at give dig kundesupport og forbedre vores tjenester. Dette er i vores legitime interesser for at være responsiv over for dig, at levere effektive tjenester til dig og opretholde vores forretningsrelation med dig i henhold til art. 6 (1) (f) GDPR.

Cookies

Som mange andre websites bruger vi cookies på vores website. Hvis du vil have specifikke oplysninger om de cookies, som vi bruger i forbindelse med at drive vores butik med Shopify, kan du besøge https://www.shopify.com/legal/cookies. Vi bruger cookies til at styrke og forbedre vores website og vores tjenester (herunder for at huske dine handlinger og præferencer), til at køre analyser og bedre forstå brugerinteraktion med tjenesterne (i vores legitime interesse i at kunne administrere, forbedre og optimere tjenesterne). Vi kan også tillade tredjeparter og tjenesteudbydere at bruge cookies på vores website for bedre at kunne skræddersy tjenester, produkter og annoncering på vores website og andre websites.

De fleste browsere accepterer automatisk cookies som standardindstilling, men du kan vælge at indstille din browser til at fjerne eller afvise cookies via dine browserindstillinger. Husk, at fjernelse eller blokering af cookies kan have en negativ indvirkning på din brugeroplevelse og kan bevirke, at nogle af tjenesterne, herunder visse funktioner og generel funktionalitet, ikke fungerer korrekt eller ikke længere er tilgængelige. Derudover forhindrer blokering af cookies muligvis ikke helt de mekanismer, vi bruger til at dele oplysninger med tredjeparter, f.eks. vores annonceringspartnere.

Sådan videregiver vi personlige oplysninger

Under visse omstændigheder kan vi videregive dine personlige oplysninger til tredjeparter med henblik på formål i relation til kontraktopfyldelse, legitime formål og andre årsager i henhold til denne politik om beskyttelse af persondata. Sådanne omstændigheder kan omfatte:

  • Med leverandører eller andre tredjeparter, der udfører tjenester på vores vegne (f.eks. it-administration, betalingsbehandling, dataanalyse, kundesupport, lagring i skyen, klargøring og forsendelse).
  • Med forretnings- og markedsføringspartnere for at levere tjenester og annoncere for dig. Vores forretnings- og markedsføringspartnere vil bruge dine oplysninger i overensstemmelse med deres egne meddelelser om beskyttelse af persondata.
  • Når du anviser, anmoder os eller på anden vis giver samtykke til vores videregivelse af visse oplysninger til tredjeparter, f.eks. for at sende dig produkter, eller gennem din brug af sociale medie-widgets eller login-integrationer med dit samtykke.
  • Med vores affiliates eller på anden vis inden for vores virksomhedsgruppe, indenfor vores legitime interesse i at drive en succesfuld forretning.
  • I forbindelse med en forretningstransaktion, f.eks. en fusion eller konkurs, for at overholde alle gældende juridiske forpligtelser (herunder at reagere på stævninger, ransagningskendelser og lignende anmodninger), for at håndhæve eventuelle gældende tjenestevilkår og for at beskytte eller forsvare tjenesterne, vores rettigheder og vores brugeres eller andres rettigheder.

Vi videregiver følgende kategorier af personlige oplysninger og følsomme personlige oplysninger om brugere til de formål, der er angivet ovenfor i “Sådan indsamler og bruger vi dine personlige oplysninger” og “Sådan videregiver vi personlige oplysninger”:

Kategori Kategorier af modtagere
  • Identifikatorer, f.eks. primære kontaktoplysninger og visse ordre- og kontooplysninger
  • Kommercielle oplysninger, f.eks. ordreoplysninger, shoppingoplysninger og kundesupportoplysninger
  • Internet eller anden lignende netværksaktivitet, f.eks. brugsdata
  • Geolokaliseringsdata, f.eks. lokationer bestemt af en IP-adresse eller andre tekniske foranstaltninger
  • Leverandører og tredjeparter, der udfører tjenester på vores vegne (f.eks. internetudbydere, betalingsbehandlere, klargøringspartnere, kundesupportpartnere og dataanalyseudbydere)
  • Forretnings- og markedsføringspartnere
  • Affiliates

Vi bruger eller videregiver ikke følsomme personlige oplysninger uden dit samtykke eller med det formål at udlede karakteristika om dig.

Med dit samtykke deler vi personlige oplysninger med det formål at tage del i annoncerings- og markedsføringsaktiviteter, som følger.

Tredjepartswebsites og -links

På vores website kan der optræde links til websites eller andre onlineplatforme, der drives af tredjeparter. Hvis du følger links til websites, der ikke er affilieret med eller kontrolleret af os, skal du gennemgå deres politkker om beskyttelse af persondata og andre vilkår og betingelser. Vi garanterer ikke og er ikke ansvarlige for sådanne websites databeskyttelse eller sikkerhed, herunder nøjagtigheden, fuldstændigheden eller pålideligheden af oplysninger, der findes på disse websites Oplysninger, du afgiver på offentlige eller semi-offentlige lokaliteter, herunder oplysninger, du deler på sociale netværksplatforme for tredjeparter, kan også ses af andre brugere af tjenesterne og/eller brugere af disse tredjepartsplatforme uden begrænsninger hvad angår deres anvendelse af os eller en tredjepart. Vores medtagelse af sådanne links indebærer ikke i sig selv nogen godkendelse af indholdet på sådanne platforme eller af deres ejere eller operatører, undtagen som angivet på tjenesterne.

Børns data

Tjenesterne er ikke beregnet til at blive brugt af børn, og vi indsamler ikke bevidst nogen personlige oplysninger om børn. Hvis du er forælder eller værge for et barn, der har givet os deres personlige oplysninger, kan du kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne nedenfor for at anmode om at få dem slettet.

Fra og med ikrafttrædelsesdatoen for denne politik om beskyttelse af persondata har vi ikke faktisk viden om, at vi “deler“ eller “sælger“ (som disse begreber er defineret i gældende lov) personlige oplysninger om personer under 16 år.

Sikkerhed og opbevaring af dine oplysninger

Vær opmærksom på, at ingen sikkerhedsforanstaltninger er perfekte eller uigennemtrængelige, og vi kan ikke garantere “fuldkommen sikkerhed.“ Derudover alle oplysninger, du sender til os, muligvis ikke i sikkerhed, mens de er undervejs. Vi anbefaler, at du ikke bruger usikre kanaler til at overlevere følsomme eller fortrolige oplysninger til os.

Hvor længe vi opbevarer dine personlige oplysninger afhænger af forskellige faktorer, f.eks. om vi har brug for oplysningerne for at vedligeholde din konto, levere tjenesterne, overholde juridiske forpligtelser, løse tvister eller håndhæve andre gældende kontrakter og politikker.

Dine rettigheder

Afhængigt af hvor du bor, kan du have nogle eller alle de rettigheder, der er anført nedenfor i forhold til dine personlige oplysninger. Disse rettigheder er dog ikke absolutte, de gælder muligvis kun under visse omstændigheder, og i visse tilfælde kan vi afvise din anmodning som tilladt ved lov.

  • Ret til indsigt: Du kan have ret til at anmode om adgang til personlige oplysninger, som vi har om dig, herunder detaljer vedrørende de måder, hvorpå vi bruger og deler dine oplysninger.
  • Ret til sletning: Du kan have ret til at anmode om, at vi sletter personlige oplysninger, vi opbevarer om dig.
  • Ret til berigtigelse: Du kan have ret til at anmode om, at vi retter unøjagtige personlige oplysninger, vi opbevarer om dig.
  • Ret til dataportabilitet: Du kan have ret til at modtage en kopi af de personlige oplysninger, vi har om dig, og til at anmode om, at vi overfører dem til en tredjepart under visse omstændigheder og med visse undtagelser.
  • Ret til at fravælge salg eller deling eller målrettet annoncering: Du kan have ret til at henvise os til ikke at “sælge“ eller “dele“ dine personlige oplysninger eller til at fravælge behandlingen af dine personlige oplysninger til formål, der anses for at være “målrettet annoncering“, som defineret i gældende databeskyttelseslov. Bemærk, at hvis du besøger vores website med fravalgssignalet fra Global Privacy Control aktiveret, afhængigt af hvor du befinder dig, vil vi automatisk behandle dette som en anmodning om at fravælge “salg“ eller “deling“ af oplysninger for den enhed og browser, du bruger til at besøge websitet.
  • Begrænsning af behandling: Du kan have ret til at bede os om at stoppe eller begrænse vores behandling af personlige oplysninger.
  • Tilbagetrækning af samtykke: Når vi er afhængige af samtykke for at kunne behandle dine personlige oplysninger, kan du have ret til at trække dette samtykke tilbage.
  • Appel: Du kan have ret til at appellere vores afgørelse, hvis vi afslår at behandle din anmodning. Det kan du gøre ved at svare direkte på vores afslag.
  • Håndtering af kommunikationspræferencer: Vi kan sende dig kampagnerelaterede e-mails, og du kan til enhver tid fravælge at modtage disse ved at bruge afmeldingsfunktionen, der vises i vores e-mails til dig. Hvis du fravælger det, kan vi stadig sende dig ikke-kampagnerelaterede e-mails, f.eks.e-mails om din konto eller ordrer, du har foretaget.

Du kan udøve enhver af disse rettigheder, hvor det er angivet på vores website eller ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne nedenfor.

Vi vil ikke forskelsbehandle dig for at udøve nogen af disse rettigheder. Vi skal muligvis indsamle oplysninger fra dig for at bekræfte din identitet, f.eks. din e-mailadresse eller kontooplysninger, før vi kan give et reelt svar på anmodningen. I overensstemmelse med gældende love kan du udpege en autoriseret agent til at fremsætte anmodninger på dine vegne med henblik på at udøve dine rettigheder. Før vi accepterer en sådan anmodning fra en agent, kræver vi, at agenten fremlægger bevis for, at du har autoriseret dem til at handle på dine vegne, og vi har muligvis brug for, at du bekræfter din identitet direkte hos os. Vi vil reagere rettidigt på din anmodning som krævet i henhold til gældende lovgivning.

Klager

Hvis du har klager over, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, skal du kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne nedenfor. Hvis du ikke er tilfreds med vores svar på din klage, kan du, afhængigt af hvor du bor, have ret til at appellere vores afgørelse ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne angivet nedenfor, eller indgive din klage til din lokale databeskyttelsesmyndighed . Hvad angår EØS kan du finde en liste over de ansvarlige databeskyttelsestilsynsmyndigheder her.

Internationale brugere

Bemærk, at vi kan overføre, opbevare og behandle dine personlige oplysninger uden for det land, du bor i. Dine personlige oplysninger behandles også af personale og tredjepartstjenesteudbydere og partnere i disse lande.

Hvis vi fører dine personlige oplysninger ud af Europa, vil vi benytte os af anerkendte overførselsmekanismer, f.eks. Europa-Kommissionens standardkontraktbestemmelser eller tilsvarende kontrakter udstedt af den relevante kompetente myndighed i Storbritannien, alt efter hvad der er relevant, medmindre dataoverførslen er til et land, der er blevet vurderet til at give et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål om vores praksis for beskyttelse af persondata eller denne politik, eller hvis du gerne vil udøve nogen af de rettigheder, der er tilgængelige for dig, skal du ringe eller sende en e-mail til os på kontakt@induclean.dk eller kontakte os på Nybovej 15, Holstebro, 7500, DK.

Med henblik på gældende databeskyttelseslove, og hvis ikke andet er udtrykkeligt angivet, er vi dataansvarlig for dine personlige oplysninger.

Forsendelsespolitik

Levering og fragt:

Danmark (Fastland incl. brofaste øer)

InduClean benytter oftest Danske fragtmænd eller Interfjord til pakker og paller. Dette er med til at give dig som kunde, en hurtig og fleksibel leveringform. Du har selvfølgelig altid mulighed for selv, at afhente din ordre ved InduClean via forud indgået aftale med os.  

Vi har en fast fragtpris på 70 DKK
Ordre over 1000 ekskl. moms er fragtfri.

Normal leveringstid på lagervarer er 1-5 hverdage. Såfremt vi ikke skulle have den eller de ønskede varer på lager, vil du som kunde blive kontaktet så snart ordren er registreret. I tilfælde af, at en anden leveringstid er angivet ved varen, er det denne leveringstid du som kunde skal forvente.
Du er selvfølgelig altid velkommen til, at kontakte os for ydeligere information om leverancen af din bestilling.

 

Levering til udlandet:

Vi leverer også til udlandet.
Fragtpriserne afhænger af ønsket levering sted, så kunder bedes tage kontakt via mail: kontakt@induclean.dk eller via telefon +45 40807500 for at aftale nærmere omkring fragtprisen

Returpolitik

Reklamationsret

Vi hos InduClean ApS ønsker at sikre din fulde tilfredshed med vores produkter. Ifølge købeloven tilbyder vi 2 års reklamationsret. Dette giver dig ret til at reklamere over eventuelle fejl eller mangler, der måtte opstå på produktet inden for de første 2 år efter købet.  Det er vigtigt at bemærke, at en retmæssig reklamation kræver, at fejlen ikke skyldes fejlagtig brug, vold, uautoriserede indgreb eller andre forhold, der er selvforskyldte. Eventuelle fejl eller mangler, der normalt burde kunne opdages ved almindelig besigtigelse af varen, skal meddeles til os inden for en rimelig tidsramme. Denne rimelige tidsramme er fastsat til 2 måneder, hvorefter reklamationen altid vil være berettiget.  I tilfælde af en reklamation, skal varen returneres til reparation, ombytning eller muligvis kreditering.  Vi vil gerne gøre opmærksom på, at fragtomkostninger i forbindelse med reklamationer påhviler køberen B2B.  BEMÆRK: Vær venligst opmærksom på, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.  Hvis du oplever nogen problemer eller har spørgsmål vedrørende reklamationer, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice, der står klar til at hjælpe dig.


Fortrydelsesret

Fra den dag du som kunde modtager varen har du altid 14 dages returret. Hvis du vælger at fortryde dit køb kan du altid vælge ikke, at modtage eller afhente din pakke eller du kan sende pakken tilbage til InduClean i samme stand som du modtog den. Ved samme stand skal forstås, at varen ikke er brugt på en måde som har forringet produktets værdi. En reklamation vil derfor bortfalde hvis du åbenlyst har brugt et produkt på en sådan måde, at salgsværdien er forringet væsentligt.

Omkostninger til returnering er for købers regning.

Når vi modtager returvaren og har kontrolleret, at varen er i en stand som lever op til reglerne for fortrydelsesret, overfører vi beløbet fratrukket 20% returneringsgebyr og leveringsomkostninger. Se punktet 'Returneringsgebyr' for yderligere oplysninger.

BEMÆRK – vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen for en hurtigere ekspeditionstid.
BEMÆRK – InduClean modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Returneringsgebyr

Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere en vare, bedes du kontakte vores kundeservice for at arrangere returneringen. Vær venligst opmærksom på, at der vil være et returneringsgebyr på 20% af den oprindelige ordreværdi i forbindelse med returneringen af varer. Dette gebyr vil blive fratrukket det beløb, der refunderes til dig. Fragtomkostninger vil ligeledes blive fratrukket. 

 

Returadresse

InduClean ApS
Nybovej 15
7500, Holstebro